املش- عملیات اجرایی پروژه راه روستایی زیاز- شوک - سیاه خُلک در شهرستان املش با حضور استاندار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم شروع پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاه خُلک املش اظهار کرد: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای حل مشکلات مردم به ویژه در روستاها به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نماد بارز خدمت بی منت به مردم است، افزود: رویکرد مردمی بودن دولت سیزدهم باید توسط مدیران در لایه های مختلف پیاده سازی شود تا مردم شیرینی این خدمت بی منت را بچشند.

استاندار گیلان با اشاره به آغاز اجرای پروژه راه روستایی زیاز، شوک و سیاه خُلک املش، بیان کرد: این پروژه به طول ۲۴ کیلومتر و با مشارکت نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان انجام می شود.

عباسی به بیانات رهبری معظم انقلاب مبنی خدمت صادقانه به مردم و همچنین توجه به توسعه روستاها اشاره و اضافه کرد: نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به توسعه روستایی است و در این خصوص هم گام های خوبی برداشته شده و در حال انجام است.

وی ادامه: نگاه توسعه مند به مناطق روستایی گیلان با تأمین زیرساخت ها در بخش های مختلف به جدیت دنبال می شود.

استاندار گیلان با اشاره به مشکل آب شرب و گاز برخی از مناطق روستایی املش، بیان کرد: توجه به زیرساخت های روستایی اعم از راه، آب و گاز در شهرستان املش مورد تاکید دولت بوده و در اعتبارات سفر رئیس جمهور گیلان هم دیده شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان