به گزارش لنگرخبر، جهانبخش آرمان صبح امروز در نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر با شعار «ورزش، حال خوب، ایران قوی» اظهار کرد: در این هفته ۴۴۵ برنامه ورزشی در کل استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هشت طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در این هفته افتتاح می شوند، بیان کرد: افتتاح چمن مصنوعی مینی فوتبال لوشان، افتتاح سالن شهید ساغری شهر لوشان، افتتاح سالن ورزش های باستانی لنگرود، چمن مصنوعی تختی سیاهکل، بازسازی و افتتاح سالن کشتی لنگرود، افتتاح خانه جوان ماسال، افتتاح استخر بخش خصوصی در آستارا، احداث جایگاه تماشاگران شلمان لنگرود و افتتاح استخر سیاهکل از جمله مهمترین این پروژه ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه استانداردسازی ورزشگاه مرحوم قایقران انزلی با کار جهادی دو ماهه به مسابقات لیگ برتر رسید، گفت: ورزشگاه پوریای ولی تالش هم همین طور بود که هیچ کس باور نمی کرد که این دو ورزشگاه آماده رقابت ها شوند اما به فضل الهی هر دو به رقابت های لیگ برتر و لیگ یک رسیدند.

وی با بیان اینکه بالای ۲۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه انزلی هزینه شد، افزود: باید این ورزشگاه ها ۲۰ سال پیش آماده می شدند و این را همین جا اعلام می کنم که به هیچ وجه دیگر هیچ یک از امکان ورزشی را به بخش خصوصی نمی دهیم و ورزشگاه سردار جنگل رشت را نیز بعد از اتمام زمان قرارداد در تاریخ ۱۳ آبان دیگر به بخش خصوصی واگذار نخواهیم کرد.

آرمان با اشاره به وضعیت ورزشگاه شهید عضدی رشت، تصریح کرد: چمن ورزشگاه شهید عضدی رشت جز چهار چمن ورزشگاه برتر کشور هست که دارای موتورخانه گرما پایه هست که در طول سال چمن تحت کنترل هست که در آذرماه آماده بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه کار در ورزشگاه شهید عضدی رشت سخت است، گفت: کاشت چمن طبیعی در هفته تربیت بدنی آغاز می شود و بعد از ۴۵ روز آماده می شود و فرآیند نصب صندلی های تمامی سکوهای فعلی ورزشگاه عضدی با ظرفیت ۶ هزار صندلی از ۲۰ آبان آغاز می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به آماده سازی هیأت های ورزشی برای رقابت های آسیایی سال آینده، افزود: یکی از دلایلی که اعتقاد داریم سالن های ورزشی به هیئت های ورزشی واگذار شود این هست که سال آینده ورزشکاران ما در بازی های آسیایی افتخار آفرینی کنند و ما چهار میلیارد تومان به هیئت های ورزشی کمک کرده ایم.

آرمان گلباران مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان، دیدار با نماینده ولی فقیه استان گیلان، حضور جامعه ورزش در نماز جمعه، نشست شورای عالی ورزش به ریاست استاندار گیلان، دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان و فرمانده انتظامی گیلان، اهدا ۴۰۰ بسته فرهنگی تحصیلی به دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت، ویزیت رایگان توسط هیئت پزشکی و ورزشی و دیدار با افرادی که در عرصه ورزش دچار آسیب شده و خانه نشین شده اند از جمله مهمترین برنامه های هفته گرامیداشت تربیت بدنی عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نویسنده:
خاطره احمدی نژاد
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان