مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر نقش بسیج و نیروهای بسیجی در خنثی سازی فتنه ها گفت: یکی از اقدامات ارزشمند امام خمینی(ره) تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بعد از پیروزی انقلاب بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حسن حبیبی در آیین رونمایی از کتاب «حماسه باران»؛ زندگینامه و خاطرات شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بانک صادرات استان گیلان با بیان اینکه شهدا، ایثارگران و جانبازان نماد غیرت و وفاداری و از خود گذشتگی در جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: قبل از پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی، جهان با یک دو قطبی  بلوک شرق و غرب مواجه بوده است ولی امام راحل(ره) با هدایت مردم نظام سیاسی جهان بین الملل را تغییر داد.

وی با اشاره به وجود  ۷۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران قبل از انقلاب اسلامی گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا بر همه ملت های مسلمان و کشورهای اسلامی سیطره داشته است که این امر بیانگر سلطه بیگانگان بر کشور بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی را  یک واکنش جهانی به پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد:  تا ۵۰ سال گذشته کسی فکر نمی کرد انقلاب اسلامی ایران با رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی(ره) به پیروز برسد ولی این امر با خون پاک شهیدان همین مرز و بوم انجام و تثبیت شد.

حبیبی با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس در تثبیت جمهوری اسلامی ایران افزود: همه انقلاب در یک دوران و برهه حساس نیاز به تثبیت نظام و انقلاب خود دارند زیرا بعد از آن عزت بسیار زیادی پیدا می کنند لذا دشمن سعی داشت مانع از تثبیت این نظام مقدس شود.

وی تکیه به توان داخلی را از جمله دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد:  شجاعت، عزت، اقتدار، مرعوب دشمن نشدن، اتکا به ظرفیت های داخلی و نقش آفرینی مردم را از جمله مهمترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر نقش بسیج  و نیروهای بسیجی در خنثی سازی فتنه ها بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند امام خمینی(ره) تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بعد از پیروزی انقلاب بوده است زیرا این سازمان در دوران مختلف نقلاب به ویژه خنثی سازی فتنه ها نقش مؤثری داشته است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان