رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۲۷ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان گفت: در این مدت ۲۶ نفر از بیماران کرونایی مرخص شدند.

فردین مهرابیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بستری ۲۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه امروز تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان به ۶ نفر رسیده است افزود: در شبانه روز گذشته چهار بیمار کرونایی در بخش های ICU بستری شده اند.

مهرابیان با اشاره به ترخیص ۲۶ نفر بیمار در شبانه روز گذشته از بیمارستان های گیلان گفت: با توجه به همراهی خوب شهروندان گیلانی در تکمیل مراحل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، این بیماری در گیلان زمین گیر شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تخصیص ۴۰ مرکز واکسیناسیون به شهروندان رشتی اشاره و اضافه کرد: واکسن های کرونا در ۲۲۶ پایگاه تجمیعی و موردی به شهروندان گیلانی تزریق می شود.

مهرابیان افزود:مردم گیلان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی سایت واکسن دانشگاه علوم پزشکی گیلان vaccine.gums.ac.ir از مراکز واکسیناسیون شهرستان خود مطلع شوند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان