رشت- دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نهضت میرزا کوچک مردمی بود، گفت: به همین واسطه ۱۷ پاسداشت مردمی با هدف تبیین اهداف این نهضت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی صبح سه شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان پیرامون پاسداشت شخصیت شهید میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: نشستی در همین زمینه روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در خانه تاریخی میرزا کوچک جنگلی برگزار می شود.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان برگزاری پاسداشت مردمی میرزا کوچک جنگلی در سراسر شهرستان های استان را یکی از اقدامات این ستاد دانست و ادامه داد: از ویژگی های مهم و بارز نهضت شهید میرزا کوچک جنگلی، مردمی بودن آن بوده از این رو درصدد هستیم تا ۱۷ پاسداشت مردمی با هدف تبیین ابعاد مختلف نهضت جنگل به همت مردم و مجموعه های مردمی در سراسر گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری رویداد هنری «جنگل بارانی» افزود: این رویداد هنری به همت خانه فرهنگ و هنر انقلاب و با مشارکت گروه های هنری مردمی برگزار می شود که در آن تولید محتوای هنری در قالب های موشن گرافیک، کنیم موشن، فیلم کوتاه، مستند، پادکست، نماهنگ و تولیدات تلویزیونی در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام پوریوسفی ضمن تشریح رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» اضافه کرد: دومین دوره رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» با هدف تولید محتوای خبری-رسانه ای و تبیین پیوند فرهنگی، شخصیتی و عقیدتی موجود در سیره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید میرزا کوچک جنگلی با مشارکت عموم فعالان رسانه ای در بخش های یادداشت و سرمقاله، گزارش تحلیلی، گزارش خبری، تیتر، مصاحبه و عکس خبری برگزار می شود.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه شهید میرزا کوچک جنگلی به دنبال تحقق حکومت «مردم بر مردم» قیام کرد، افزود: در مراسم روز پنجشنبه از بسته محتوایی-هنری تهیه شده با موضوع شهید میرزا کوچک جنگلی نیز رونمایی می شود.

وی بیان کرد: قیام میرزا کوچک همان قیام انقلاب ۵۷ سال است و انقلاب اسلامی مبتنی بر خواسته مردمی بود که پایه گذاری آن ۱۰۰ سال پیش توسط میرزا کوچک جنگلی گذاشته شد.

حجت الاسلام پوریوسفی اعتلای ایران، اسلام و استقلال کشور را از اهداف قیام شهید میرزا کوچک جنگلی دانست و عنوان کرد: دشمن به دنبال تخریب مفاخر و شخصیت های اثرگذار ایران است و درصدد است تا نسل جوان را از شناخت این شخصیت ها باز دارد و وظیفه ما تلاش برای معرفی و تبیین سیره این شخصیت ها است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان