آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن برای ایجاد فضای اغتشاش در کشور گفت: حجاب کلید واژه ای برای تخریب جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری آستارا با اشاره به حوادث اخیر و خدشه دار شدن احساسات مردم در این ایام، هدف دشمن را تبدیل ایران به سوریه ای دیگر دانست و اظهار کرد: دشمن شبانه روز در حال فعالیت برای ایجاد فضای اغتشاش است.

وی افزود: ملت ما نباید بدون آگاهی با اظهار نظرهای بی بصیرت و با تشویق ملیجک ماهواره ای آمریکا، خواسته و یا ناخواسته به نظام ضربه بزنند.

امام جمعه آستارا حجاب را کلید واژه بهانه دشمن برای تخریب جمهوری اسلامی دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن نه تنها با جمهوری اسلامی، با موجودیت کشور ایران قوی و مستقل نیز مخالفت است.

حجت الاسلام باقری همراهی با ولایت را یک اصل مهم در دین مبین اسلام دانست و با اشاره به لزوم شناسایی افرادی که سعی در منحرف کردن اذهان نوجوانان داشتند، تصریح کرد: باید با خوارج و دشمنان ملت برخورد قاطع قضائی صورت بگیرد.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه مسئولان باید متوجه اهمیت مسئولیت خود در نظام باشند با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات خواستار هماهنگی و همراهی همه مدیران شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان