آستارا- فرماندار آستارا وظیفه شناسی تمام مدیران را یک ضرورت دانست و افزود: مدیر نظام اسلامی باید همواره دغدغه کشور و مردم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور عصر سه شنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان آستارا با تقدیر از زحمات شبانه روزی مسئولان خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای ایجاد آسایش و امنیت پایدار در جامعه اظهار کرد: تعامل و خدمت جهادی وظیفه تمام مسئولان بوده و خدمت به مردم بزرگترین نعمت و توفیق است.

فرماندار آستارا وظیفه شناسی تمام مدیران دستگاه های اجرایی را یک ضرورت دانست و افزود: مدیر این نظام باید همواره دغدغه کشور و مردم را داشته باشد و بی تفاوتی از هیچ مسئولی قابل پذیرش نیست.

وی استثمار و استعمار را از ویژگی های ذات غرب در مقابل کشورهای دیگر برشمرد و گفت: باید با آگاهی و شناخت دشمن رفتار متقابل و آگاهانه را در برابر ایشان پیش گرفت.

رضایی پور گفت: «زندگی در آرامش» شعار جمهوری اسلامی است و کوچک ترین عدم توجه به مسائل و نداشتن بصیرت، این آرامش را سلب کرده و انسان را به سوی ضلالت و گمراهی کشانده و آینده را به نابودی می کشاند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، افزود: باید در تمامی برنامه های فرهنگی حضور فعال داشت و در بحث فضاسازی، تبلیغات محیطی و دیگر مباحث فرهنگی به طور قابل توجه پای کار بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان