رشت- دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه حل مشکلات ایثارگران تنها برعهده یک سازمان نیست، گفت: همه دستگاه ها برای رفع مشکلات بسیج شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحیمی نسب بعد از ظهر سه شنبه در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری گیلان اظهار کرد: استان گیلان پیش قراول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و این مهم را در ادوار مختلف نشان داده است.

وی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت ویژه است، افزود: رویکرد دولت سیزدهم رویکرد علمی و عملیاتی در حوزه ایثارگری است که باید پیگیری و اجرا شود.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور با تاکید بر ترویج روحیه ایثارگری در لایه های مختلف مدیریتی بیان کرد: دستگاه های خدمات رسان، مدیران و مسئولان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه سنگین دارند.

رحیمی نسب با گلایه از برخی بی مهری ها به ایثارگران در دستگاه های مختلف تصریح کرد: بسیاری از ایثارگران در خصوص وضعیت خود در دستگاه ها ناراضی هستند.

وی با تاکید از بهره گیری از ظرفیت ایثارگران و فرزندانشان در دستگاه های اجرایی افزود: با بکارگیری ایثارگران در دستگاه ها می توان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کرد.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور با اشاره به مشکلات ایثارگران در بخش های مختلف بیان کرد: حل مشکلات ایثارگران بر عهده یک سازمان نیست بلکه همه دستگاه ها باید در این زمینه بسیج شوند.

رحیمی نسب با تاکید بر بکارگیری مشاوران توانمند در دستگاه ها در امور ایثارگران، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های جوانان در سمت مشاور دستگاه ها در اولویت است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان