آستارا- رئیس جهاد کشاورزی آستارا گفت: هزار و ۹۲۳ تن انواع کالاهای اساسی در راستای تنظیم بازار از ابتدای امسال تا کنون در آستارا توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حقیقت میرزایی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز آستارا اظهار داشت: جهاد کشاورزی در راستای متعادل شدن بازار و کاهش فشار بر مصرف کنندگان، اقدامات مختلفی را انجام است.

وی گفت: در این راستا ۳۰ تن روغن، ۱۰۹ تن انواع برنج خارجی، ۱۵.۵ تن مرغ منجمد، هزار و ۷۰۰ تن مرغ گرم، ۶۶ تن شکر یارانه ای، ۲.۵ تن گوشت منجمد در شهرستان توزیع شد.

رئیس جهاد کشاورزی آستارا با اشاره به احتمال کاهش جوجه ریزی از سوی مرغداران از ابتدای مهرماه گفت: ۱۷ تن گوشت منجمد مازاد بر سهمیه آستارا با قیمت مصوب ۴۸۰ هزار ریال وارد و در نقاط مختلف این شهرستان توزیع شد.

وی اضافه کرد: در شش ماهه نخست امسال ۶۳۹ فقره بازرسی از نانوایی ها در راستای تنظیم بازار انجام شد که طی آن ۱۰۳ واحد متخلف شناسایی شد که بعضی در حد تذکر بود و برخی موارد پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی فرستاده شد.

میرزایی اظهار کرد: همچنین در این مدت ۸۰ کیسه کنسانتره، ۴۵ کیسه کود شیمیایی اوره، یک تن مرغ گرم و ۱۱۳ کیسه آرد یارانه ای که خارج از شبکه توزیع می شد، از متخلفان کشف و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس جهاد کشاورزی آستارا در ادامه از دستگاه ها و شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه عرضه خارج از شبکه و یا فروش کالاهای اساسی بیش از قیمت مصوب، موارد را به جهاد کشاورزی اعلام کنند تا بازرسان نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان