سرمربی تیم ملوان به بازی فردای این تیم مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، مازیار زارع در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بدون شک بازی فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ما محکوم هستیم که از این بازی امتیاز کامل را بگیریم.

وی ادامه داد: همیشه بازی های ملوان و پرسپولیس جذابیت های زیادی داشته است. شک ندارم برای بازی فردا بدون توجه به شرایط دو تیم در جدول بازی سختی را شاهد خواهیم بود. بدون شک تیمی که فردا تمرکز بیشتری داشته باشد برنده خواهد بود. برای بازی فردا اکبر ایمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

زارع در این نشست خبری در خصوص وضعیت تیمش هم گفت: از نظر فنی از نوع فوتبال بچه ها راضی هستم. ما با هر تیمی که بازی کردیم بر اساس نظر سرمربی های تیم حریف بازی خوبی داشتیمو فکر می کنم برای بازی فردا مسیر هموار است که فوتبال بازیکنانم با نتیجه گیری هم همراه شود. البته شرایط خوبی در جدول نداریم اما بهتر خواهیم شد. این را باید بگویم که هر چقدر بازی سخت تر باشد بازیکنانم در ملوان بهتر بازی می کنند. برای بازی فردا بازیکنانم نباید فشار زیادی را تحمل کنند.

سرمربی تیم ملوان درباره اینکه برای تقویت تیم چه برنامه ای دارید اظهار داشت: نیاز به مهاجم داریم. فوروارد خوبی باشد که قیمتش مناسب ملوان باشد انتخاب می کنیم. 

زارع درباره شرایط پرسپولیس هم ادامه داد: پرسپولیس یکی از تیم های خوب ایران است و نفرات خوبی دارد اما 
تیم های بزرگ در برابر ملوان بازی های سختی داشتند. شک نکنید فردا برای پرسپولیس بازی سختی خواهد بود.
هر تیمی که باهوش باشد و از موقعیت های خود بهترین استفاده را بکند موفق خواهد بود.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان