انزلی- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی از آموزش و پرورش پایه گذاری می شود، گفت: برای ایجاد تحول در ورزش باید سرمایه گذاری را از این حوزه آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی گیلان در انزلی اظهار کرد: در تقویم نظام جمهوری اسلامی عناوین مختلفی برای روزها و هفته ها وجود دارد و مسئولان در هر سطحی باید در آن هفته ها مطالبات مخاطبان آن را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی از آموزش و پرورش پایه ریزی می شود، افزود: برای ایجاد تحول در ورزش باید سرمایه گذاری از آموزش و پرورش آغاز شود.

کوچکی نژاد با تاکید بر لزوم توجه ویژه به آموزش و پرورش ادامه داد: ورزش و جوانان برای کسب موفقیت باید به سمت آموزش و پرورش بیاید تا متحول شود.

وی با اشاره به ضرورت فراهم سازی امکانات و فضای فیزیکی هرچه بیشتر برای دانش آموزان ورزشکار گفت: در آموزش و پرورش هر تحولی و تصمیمی باید سنجیده باشد و معتقدم هر تصمیم و اقدام نسنجیده ای هزینه های سنگینی برای آموزش و پرورش به دنبال دارد.

کوچکی نژاد به وقایع اخیر و موضع گیری برخی از چهره های ورزشی اشاره و اظهار کرد: همه ما نگران این وقایع اخیر هستیم و متأسفانه برخی از قهرمانان آگاهانه یا احساسی وارد این فضا شدند و باید بگویم هرکس باید در جایگاه خودش در موضوعی مداخله و اظهار نظر کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان