عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: شاید فشار ناشی از نتیجه نگرفتن سبب اتفاقات پایان بازی ملوان و پرسپولیس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صادق درودگر پس از دیدار ملوان و پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خیلی بازی خوب، زیبا و پرسرعتی بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. امیدوارم لیگ پرتماشاگر باشد و این بازی ها با شور و شعف بیشتری ادامه پیدا کند.

وی درباره درگیری های پایان بازی گفت: متاسفانه مقداری همه ما مردم ایران دامنه تحمل مان پایین آمده است. نباید به این شکل برخورد کنیم. این یک مسابقه فوتبال است و بازی هم تمام می شود. پس از پایان مسابقه نیز همه با هم دوست و رفیق هستیم. چند بازی ملوان را دیدم و خیلی هم خوب بازی می کند اما نتیجه نگرفتن به این تیم فشار آورده است. همین عامل می تواند تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل اسبق ملوان درخصوص شرایط فعلی و تیم دوران مدیریت خودش، توضیح داد: تیم فعلی هم خوب جمع شده است. مازیار زارع مربی بسیار خوبی است و همراه پژمان نوری زحمت می کشد. اگر یک مهاجم به این تیم اضافه شود، شرایط بهتری خواهد داشت.

درودگر درمورد حمایت نشدن ملوان، عنوان کرد: استان های حاشیه دریای خزر نسبت به ورزش و به ویژه فوتبال، توجه چندانی ندارند.  اگر پور رشید در انزلی و حدادیان در نساجی نبودند، مشخص نبود سرنوشت این دو تیم چگونه می شود.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان