آستارا- معاون جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح «کاروان سلامت» و «نذر آب ۵» در روستای عنبران بخش مرکزی شهرستان آستارا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد پرستش عصر پنجشنبه در حاشیه آغاز اجرای طرح «کاروان سلامت» و «نذر آب ۵» اظهار کرد: این طرح در روستای عنبران بخش مرکزی آستارا و در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهر ماه اجرا شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان اهداف این طرح ها را اقدامات بشردوستانه و کمک به تأمین آب شرب سالم، ارائه خدمات بهداشتی و درمان، ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و کمک به ارتقای سطح معیشتی نیازمندان عنوان کرد و گفت: در قالب اجرای این طرح ۲ تانکر ۲۵ هزار لیتری در روستای عنبران نصب شده و کار لوله کشی آن را اداره آبفای آستارا انجام می دهد.

وی گفت: ۸ پزشک متخصص و سه دندانپزشک به ارائه خدمات به مردم روستای عنبران و روستاهای همجوار پرداختند و همچنین در این طرح خدمات تزریقات و پانسمان به مردم ارائه شد.

پرستش با بیان اینکه در طرح «کاروان سلامت» قرار است داروی رایگان به ارزش ۸۰ میلیون تومان در بین بیمارانی که متخصصان برای آنان دارو تجویز کرده اند، توزیع شود، افزود: در قالب «کاروان سلامت» به ۱۵ توانخواه منطقه تجهیزات پزشکی از قبیل ویلچر، واکر، تخت و تشک مواج نیز اهدا شد.

وی ادامه داد: در این طرح همچنین کیف و لوازم التحریر و همچنین بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان