دشمنان از ایران قوی هراس دارند

۱۴۰۱/۰۷/۲۹ ۱۴:۲۳ چاپ کد خبر: 178740
رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان از ایران قوی هراس دارند، گفت: اگر دستاوردهای کشور را به مردم نگوییم دشمن واقعیات را تحریف کرده و با دروغ گویی جامعه را دلسرد و ناامید می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با بیان اینکه ایران اسلامی با وجود توطئه دشمنان مقتدرتر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد، اظهار کرد: امنیت و عزت و اقتدار روزافزون نظام دشمنان را سردرگم و عصبانی کرده است اما هیچکدام از این خباثت ها مسیر توسعه کشور را متوقف نمی کند.

امام جمعه رشت با اشاره به تفاوت برخورد سردمداران آمریکایی با اعتراضات در ایران و اروپا گفت: نقض حقوق بشر و سرکوب اعتراضات در اکثر کشورهای غربی از جمله فرانسه اتفاق می افتد اما آمریکایی ها به آن واکنش نشان نمی دهند در حالی که کوچک ترین تجمعی در ایران با واکنش و همراهی غربی ها مواجه می شود که جای تأمل است.

وی با تاکید بر اینکه ملت مؤمن و شریف ایران تا پای جان از ارزش های دینی و ملی خود دفاع می کنند، تصریح کرد: تمام توطئه های طراحی شده از سوی غرب طی این سال ها با اتحاد و بینش مردم ایران خنثی شده و به هدف نرسیده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمنان زبان منطق را متوجه نمی شوند، ادامه داد: زبان قدرت های موجود جهانی شهوت رانی و ثروت و قدرت است و اهل تعامل و منطق نیست و تنها با زور و جنایت مأنوس است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تحریف واقعیات ایران در رسانه های معاند گفت: با وجود نقض حقوق بشر توسط پلیس فرانسه هیچیک از رسانه ها به این موضوع نمی پردازند اما با بزرگنمایی و تحریف واقعیات داخل ایران در صدد فتنه انگیزی و آشوب هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما از ایران قوی هراس دارند، عنوان کرد: رشد علمی زنان پس از انقلاب بر کسی پوشیده نیست به طوری که ۳۰ هزار زن پزشک متخصص داریم و در بخش های دیگر نیز زن و مرد رشد کرده اند و همین امر دشمنان را ترسانده است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر بیان دستاوردها و توسعه بخش های مختلف کشور گفت: اگر نکات مثبت و خوبی ها را به مردم نگوییم دشمن واقعیات را تحریف کرده و با دروغ گویی جامعه را دلسرد و ناامید می کند لذا تبیین درست موفقیت ها امری ضروری است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان