نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس:

بحران هویت مهمترین بدبختی جامعه بشری است

۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۰۹:۳۳ چاپ کد خبر: 178742

به گزارش لنگرخبر، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» شامگاه پنج شنبه (۲۸ مهر) در مراسم اولین سالگرد شهادت مدافعان امنیت استان گیلان سردار شهید حسین بهراد نصر (تختی) و ستوان‌سوم شهید مرتضی هدایت زاده در مسجد جامع شهرستان لنگرود اظهار کرد: وقتی تاریخ ایران قبل و بعد از اسلام را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که همیشه فرازها و فرودهایی داشتیم و در برخی از مواقع نیز به لحاظ سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و علمی به ضعف رسیدیم که هرکدام علت‌هایی داشته و دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه امروز با عصر جدیدی از ایران مواجهی، گفت: ایران در برهه‌ای از تاریخ و قبل از اسلام یک رشد علمی داشت و بعد از آشنایی با اسلام ریشه‌های علمی آن در قالب تمدن اسلامی به خوبی شکوفا شد به طوریکه در سده‌های ششم، هفتم و هشتم سایر تمدن‌ها آمدند و از آن درس گرفتند.

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه ایران از حیث سیاسی همواره محل تاخت و تاز رجل سیاسی در قالب حکومت‌های اقماری بوده است تصریح کرد: مهمترین بدبختی جامعه بشری بحران هویتی است که نسل بشر گرفتار آن شد و آثار آن در جوامع اسلامی هم رسوخ کرد.

وی ضمن اشاره به وجود رهبران الهی و رهبران مادی در جهان و تشریح تمایز آنان اضافه کرد: در حالیکه رهبران الهی به جامعه معرفت می‌بخشند و جامعه را زلال و شفاف می‌کنند، اما رهبران مادی انسان را با اندیشه‌های ماتریالیستی در یوق خدمت به سرمایه داری به بند می‌کشند.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس بی‌اعتقادی به معاد را از جمله آثار هدایت جامعه توسط رهبران مادی دانست و افزود: متاسفانه ما در کشورمان به امنیت به عنوان یک امر دوگانه نگاه می‌کنیم که این امر جفا به نیروی انسانی است.

صفری ملک میان پاسداشت یاد شهدا به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را از واجبات بزرگ خواند و بیان کرد: جنگ آخرالزمانی و جنگ اندیشه مهدویت (عج) با اندیشه کابالیسم، یک جنگ کاملا جدی است که متاسفانه ما روی این مقوله در جامعه و روی جوانان کار نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه صهیونیسم امروز پرچمدار اندیشه کابالیسم جهان است افزود: صهیونیست‌های اسرائیلی امروز یک هدف دارند و آن این است که فضا را غبارآلود کنند تا شرایط برای ظهور امام زمان (عج) وجود نداشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس عنوان کرد: صهیونیست‌های کابالیسم برای جنگ آخرالزمانی برنامه دارند به طوریکه هم اینک ۳۰۰ پژوهشکده شیعه‌شناسی در دنیا به مدیریت یهودیان صهیونیست در حال هدایت است.

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه مسیر درست و سعادت توسط رهبران الهی و شهیدان کاملا ترسیم شده است خاطرنشان کرد: ما نه از آمریکا و اسرائیل و نه از متحدانشان ترس داریم بلکه تمام ناراحتی ما از نامردهای داخلی است که در ظاهر اسلام و تدین با قیافه ایمانی تیشه به ریشه دین و مومنین می‌زنند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان