رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود و فعالیت سامانه بارشی در استان گفت: این سامانه تا روز دوشنبه تداوم داشته و بیشترین بارش های شبانه روز گذشته نیز در بندرکیاشهر ثبت شده است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه بارشی از عصر روز جمعه به استان گیلان اظهار کرد: این سامانه بارشی تا ظهر روز دوشنبه در گیلان فعال است و از عصر به تدریج از استان خارج می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود یک سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه گفت: سامانه بارشی جدید از عصر دوشنبه فعالیت خود را در گیلان آغاز می کند.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط نامساعد جوی، فعالیت های دریانوردی و صیادی در دریا طی روزهای اخیر مناسب نیست، بیان کرد: بیشترین بارش ها در بندر کیاشهر با ۷۴ میلی متر بارش ثبت شده است.

دادرس با اشاره به دمای هوا در مرکز استان گیلان تصریح کرد: دمای هوای فعلی رشت ۱۴ درجه است و پیش بینی می شود حداکثر دما به ۱۶ درجه نیز برسد همچنین رطوبت شهر رشت نیز ۱۰۰ درصد است.

وی افزود: دمای هوا در اسبه وونی تالش در ۲۴ ساعت گذشته با ۶ درجه سردترین و منجیل با ۱۷ درجه سلسیوس بیشترین دمای استان را داشت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان