سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی ۲۳ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته و در استان گیلان گفت: با بستری ۲۳ بیمار در شبانه روز گذشته، در حال حاضر ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند شیوع کرونا در گیلان با توجه به آغاز فصل سرما ادامه دار است، اظهار کرد: استان گیلان همواره  یکی از استان های درگیر با ویروس کرونا بوده و کماکان روزانه تعدادی از بیماران کرونایی در این استان شناسایی می شوند.

وی با اشاره به شناسایی ۲۳ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته و در استان گیلان گفت: با بستری ۲۳ بیمار در شبانه روز گذشته، در حال حاضر ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بدحال بودن پنج بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه خبر داد و افزود:  بر اساس آمار تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه امروز به هشت نفر رسیده و همچنین ۲۳ نفر در شبانه روز گذشته از بیمارستان های گیلان ترخیص شدند.

مهرابیان  با  تأکید بر لزوم توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم تصریح کرد: روند شیوع آنفولانزا در کشور و استان گیلان روندی رو به رشد است لذا از تمامی مردم به ویژه افرادی با زمینه بیماری های خاص درخواست دارم دستور العمل های بهداشتی را در این استان رعایت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان