پیشکسوت باشگاه ملوان با اشاره به وضعیت ملوان در لیگ برتر گفت: معتقد هستم که مردم و هواداران ملوان مقداری صبور باشند و به مازیار زارع فرصت بیشتری بدهند تا بتواند تیم را جمع و جور کند.

فرهاد پورغلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره عدم حضور هواداران ملوان در دیدارهای خانگی اظهار کرد: همیشه هواداران ملوان حامی اصلی ملوان بوده اند و نبود هوادار ضربه بزرگی به تیم ملوان بود و ای کاش شرایط محیا بود و پس از مدتی که کرونا اجازه نداد و هواداران از فوتبال دور بودند می توانستند در کنار ملوان و حامی ملوان باشند. 

وی با اشاره به اینکه دیدارهای ملوان را دنبال می کند، افزود: آکادمی فوتبال سرمایه ای برای ملوان هست و همیشه اینچنین بوده و بازیکنان بومی می توانند بسیار تاثیرگذار باشند و تعصبی که نسبت به تیم خودشان دارند می تواند تاثیر زیادی روی بازی ملوان داشته باشد. 

پیشکسوت باشگاه ملوان با اشاره به اینکه تیم ملوان نتوانست در هشت هفته گذشته نتایج خوبی بگیرید، گفت: من قبل از فصل هم اشاره کردم که ملوان به ۲ سه بازیکن خوب و تراز بالا نیازمند است.

پورغلامی با اشاره به اینکه مازیار زارع تمام تلاش خود را برای ملوان انجام داده است، بیان کرد: زارع از هیچ تلاشی برای خوشحالی هواداران دریغ نکرده ولی متاسفانه نتوانست نتایجی خوبی کسب کند ولی به نظرم باید فرصت بیشتری به او داده شود. 

وی با اشاره به فرصت ایجاد شده جام جهانی برای تیم ملوان افزود: این فرصت هم می تواند خوب باشد و هم بد و برای تیم هایی که در لیگ نتایج خوبی نگرفته اند می تواند فرصت خوبی باشد ولی منوط به اینکه بتوانند بازیکنان خوبی هم در ادامه جذب کنند. 

پیشکسوت باشگاه ملوان با اشاره به وضعیت ملوان در لیگ برتر گفت: معتقد هستم که مردم و هواداران ملوان مقداری صبور باشند و به مازیار زارع فرصت بیشتری بدهند تا بتواند تیم را جمع و جور کند.

پور غلامی در پاسخ خبرنگار فارس در مورد وضعیت خودش و حضور در فوتبال تصریح کرد: من سال گذشته با فجرسپاسی شیراز همکاری داشتم و امسال با تیمی همکاری نکردم و در حال استراحت هستم ولی کاملا فوتبال را پیگیری می کنم و تمام تلاشم را برای بالا بردن سطح و دانش فوتبالی ام انجام می دهم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان