کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فوت مرحومه مهسا امینی اتفاقی بود که در دل یک پروژه ضد ایرانی قرار گرفت، گفت: استراتژی دشمنان علیه ملت ایران آغاز پروژه «مرگ با هزارضربه چاقو» بود که رژیم صهیونسیتی در ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، روح الله پوراسماعیلی شامگاه شنبه در همایش تحلیل و بررسی اتفاقات اخیر ایران در مسجد امام حسن عسکری (ع) پل طالشان رشت با بیان اینکه فوت مرحومه مهسا امینی اتفاقی بود که در دل یک پروژه قرار گرفت، اظهار کرد: استراتژی دشمنان علیه ملت ایران آغاز پروژه «مرگ با هزارضربه چاقو» بود که رژیم صهیونسیتی در سفر بایدن به تل آویو برنامه ریزی کرده بود. 

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما می دانند که انقلاب اسلامی ایران با این گونه حوادث از بین نمی رود، افزود: به همین دلیل دشمنان ایران اسلامی به دنبال اجرای پروژه مرگ با هزار ضربه چاقو رفتند تا از این طریق و به مرور زمان به ایران ضربه بزنند. 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جزئیات پروژه مرگ با هزار ضربه چاقو گفت: اتفاقات اخیر رسانه ای دشمنان علیه ملت ایران مانند فوت مهسا امینی، فوت نیکا شاکرمی، مهسا پناهی، زندان اوین و زندان لاکان رشت هر کدام، یکی از آن پروژه مرگ با هزار ضربه چاقو هستند. 

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه ۲ ماه پیش بایدن با سفر به منطقه به دنبال تأمین منافع خود بود، تصریح کرد: آمریکایی ها در سفر به عربستان نیز خواهان این بودند که عربستان تولید نفت خود را افزایش دهد اما عربستان آن ها را ناامید کرد و گفت که توانایی چنین کاری ندارد و آن ها در منطقه نیز به نتیجه ای نرسیدند تا با همکاری رژیم صهیونسیتی این پروژه را آغاز کردند. 

وی با بیان اینکه دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، بارها تلاش کردند تا انقلاب ایران را سرنگون کنند، افزود: آشوب های سال های ۸۸.۷۸، ۹۶.۹۸ و آشوب های امسال، همگی با برنامه ریزی دشمنان و اتاق فکر آن ها شکل گرفته تا ایران را به سمت بی ثباتی و هرج ومرج پیش ببرند. 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به گروه بندی مخاطبان هدف توسط دشمنان در اغتشاشات اخیر کشور بیان کرد: در این اغتشاشات، دشمنان، محوریت را زنان قرار داده بودند و در کف میدان نیز مشاهده می کردیم که صف های اول و دوم را زنان تشکیل می دادند تا جلوی حافظان نظم و امنیت را جهت برقراری آرامش جامعه بگیرند. 

پوراسماعیلی با بیان اینکه محوریت بعدی اغتشاشات اخیر سلبریتی ها بودند، تصریح کرد: برای سلبریتی ها به مرور زمان یک جو روانی ایجاد شده بود که شما باید در رابطه با تمامی موارد ایران از جمله سیل و زلزله و آسیب های اجتماعی اظهارنظر کنید تا نارضایتی عمومی و خشم ایجاد شده در جامعه ۲ برابر شود. 

وی با اشاره به اینکه بی شک این نارضایتی عمومی با یک حادثه صورت نمی گیرد، گفت: دشمنان در صدد این هستند که این اتفاقات و نارضاینی ها در کشور باید ادامه دار باشد تا در یک نقطه به خشم و نفرت فراوان تبدیل شود و مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند. 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه برخی سفارت خانه های اروپایی حاضر در ایران، مسؤولیت سازمان دهی اغتشاش گران را برعهده داشتند، افزود: علاوه بر کارکنان سفارتخانه های خارجی، برخی از افرادی که در سال های گذشته مناصب مهم این کشور را برعهده داشتند، سازماندهی اغتشاش گران را انجام می دادند. 

پوراسماعیلی با تاکید بر اینکه امضای برجام برای ایران خسارت محض دارد، تصریح کرد: دولت آیت الله رئیسی در حال آزادسازی هفت میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران، بدون امضای برجام است که این نشان می دهد تیم مذاکره کننده ما در جریان این مذاکرات خیلی خوب عمل کرده زیرا کشورهای اروپایی با سازماندهی آشوب های داخل ایران به دنبال امتیاز گرفتن از ایران بودند. 

وی با بیان اینکه نقشه بعدی آمریکایی و نظام سلطه، دالان زنگه زور بود، افزود: آن ها از طریق این نقشه که رژیم صهیونیستی برنامه ریزی کرده به دنبال این هستند که راه ایران به اروپا را مسدود کنند و ترکیه و ناتو نیز به دنبال این هستند که به دریای خزر برسند و آشوب های اخیر نیز یک زمینه سازی دیگر برای این اتفاق بود. 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه جواب ایران در این اتفاق بسیار محکم بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران با یک واکنش سریع و به موقع و برگزاری رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس یک پاسخ صریح به آن ها داد. 

پوراسماعیلی با بیان اینکه باز شدن کریدور ایران به اروپا، اقتصاد ایران به ویژه گیلان را دگرگون می کند، اظهار کرد: تحول اقتصادی ایران و امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدای مدافع حرم و مدافعان امنیت هستیم که برکت های فراوانی برای ملت ایران داشتند. 

وی با اشاره به اینکه هدف بعدی این اغتشاشات به حاشیه بردن سخنرانی رییس جمهور ایران در آمریکا بود، بیان کرد: آیت الله رئیسی با بالا بردن عکس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قلب آمریکا و اینکه به دنبال انتقام خون این شهید هستیم بار دیگر شجاعت ایرانیان را به رخ دنیا کشید. 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هدف بعدی دشمنان تحت شعاع قرار دادن پیاده روی بزرگ اربعین حسینی (ع) بود، افزود: حرکت بزرگ پیاده روی اربعین حسینی (ع) یک حماسه عظیم و خاری در چشم دشمنان بود که طاقت دیدن آن را نداشتند. 

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه دشمنان ما با بی ثبات سازی جمهوری اسلامی ایران به دنیال هدف بزرگ خود بودند، تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان سوریه سازی ایران بود و برای رسیدن به این هدف با تمام توان به میدان آمدند و باید بدانیم که اغتشاش گران به دنبال ایجاد فردای بهتری برای ایران ما نیستند و مردم ما در این آشوب ها نجابت به خرج دادند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان