مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش رگباری باران در برخی نقاط استان، گفت: طی دو روز اخیر خشکیبجار با 107 میلی متر باران بیشترین میزان بارش ها را در بین مناطق مختلف استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد دادرس امروز در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به آخرین وضعیت بارش ها در استان گیلان طی دو روز اخیر، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته خشکیبجار با ۱۰۷ میلی متر باران بیشترین میزان بارش ها را در استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش ها در نوار ساحلی استان بوده، افزود: خمام با ۹۲ میلی متر باران و آستانه اشرفیه با بیش از ۷۱ میلی متر بارش، بیشترین میزان بارندگی را پس از خشکیبجار به خود اختصاص داده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه دونقطه گیلان شاهد بارش رگباری باران هستیم، گفت: آستارا و تالش امروز با بارش رگباری باران همراه بوده اند.

دادرس، آب وهوای امروز شهرستان های بندرانزلی، رشت، کیاشهر، رودسر، دیلمان، رودبار و لاهیجان را نیز همراه با رعدوبرق و بارندگی توصیف کرد.

وی همچنین با اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق استان گیلان، گفت: ایستگاه های منجیل با ۷۶ کیلومتر بر ساعت و جیرنده با ۶۱ کیلومتر بر ساعت، بیشترین سرعت وزش باد در استان را طی امروز ثبت کرده اند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان