رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور گروه های مخالف انقلاب اسلامی در اغتشاشات گفت: دشمن با همه توان و ابزار از اغتشاشات حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر یکشنبه در چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان که با موضوع برگزاری کنگره شهید میرزا کوچک جنگلی و بررسی علل و عوامل برپایی اغتشاشات اخیر اظهار کرد: باید شخصیت میرزا کوچک بازشناسی و تبیین شود.

وی با بیان اینکه نیازمند تبیین جایگاه مذهب در نهضت میرزا تأکید کرد و گفت: با توجه به شخصیت مذهبی و روحانی میرزا کوچک باید به این ویژگی نهضت توجه شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار تشریح زوایای مختلف شخصیت میرزا شد و افزود: کنگره میرزا کوچک گامی برای معرفی این روحانی مبارز است و باید در خور نام و جایگاه این مبارز برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره ای با این ویژگی از مطالبات فرهنگی اجتماعی گیلانیان است، ادامه داد: امروز جامعه ایران اسلامی نیازمند معرفی چنین الگوهایی است.

آیت الله فلاحتی همچنین به موضوع اغتشاشات اخیر اشاره و با تأکید بر اینکه دشمن با همه توان از این اغتشاشات حمایت کرده است، ادامه داد: همه گروه هایی که به نوعی با انقلاب اسلامی دشمنی دارند در این اتفاقات حضور میدانی داشته اند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان