رشت- استاندار گیلان گفت: حضور مسئولان در میان مردم و شنیدن نیازها و مشکلات آنها در برای برون رفت از سختی ها و مسائل موجود در کشور لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه گیلان در تالار مرکزی رشت با اشاره به اینکه دشمنان از موفقیت ها و پیشرفت های کشور خشمگین و ناراحت هستند، اظهار کرد: دشمنان ایران برای ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت و توسعه دست به فتنه انگیزی و آشوب می زنند اما راه به جایی نخواهند برد.

استاندار گیلان با بیان اینکه عمل به منویات رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد موجب توسعه کشور و پویایی نظام اسلامی می شود، افزود: حضور مسئولان بین مردم و شنیدن نیازها و مشکلات آنها در دیدارهای مردمی راهکاری ارزشمند برای برون رفت از سختی ها و مسائل موجود در کشور است.

وی با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردها و موفقیت های کشور در عرصه های مختلف برای مردم تصریح کرد: بهره گیری از داشته ها و ظرفیت های فعلی برای رفع موانع و توسعه کشور ضروری است و رسانه ها باید توانمندی های فعلی کشور را برای مردم بیان کنند.

عباسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظامی قدرتمند و کارآمد است، عنوان کرد: دشمن با بزرگنمایی مشکلات قصد دارد که نظام را ناکارآمد نشان دهد لذا حفظ اتحاد و همبستگی تمام آحاد جامعه برای خنثی سازی این نقشه شوم ضروری است.

استاندار گیلان دوقطبی سازی و تجزیه را آرمان اصلی دشمنان در برابر ایران اسلامی دانست و بیان کرد: جهاد تبیین راهکاری مؤثر در برابر فتنه گری دشمنان است.

وی گفت: ضرورت فعلی کشور بهره گیری از ابزارهای نوین برای نمایش داشته ها و توانمندی ها و نیز معرفی افراد تأثیرگذار و موفق از دیرباز تاکنون است.

عباسی با اشاره به برگزاری کنگره ملی میرزا کوچک خان جنگلی تصریح کرد: میرزا کوچک قهرمان ملی و الگوی مبارزه با زورگویان و مستبدان داخلی و خارجی است و شناساندن ابعاد شخصیتی وی به نسل جوان وظیفه ای همگانی است.

وی با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم عنوان کرد: تحول در حوزه های زیرساختی، کشاورزی، گردشگری، صنعت و نیز اشتغالزایی پایدار بومی بخشی از اقدامات دولت برای رفع و کاهش مشکلات فعلی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان