پیشکسوت باشگاه ملوان با اشاره به تاثیر تعطیلی لیگ برتر در زمان برگزاری جام جهانی برای ملوان گفت: تعطیلی لیگ برتر به ملوان و تیم هایی که نیاز به زمان دارند کمک خواهدکرد.

محمد احمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نبود تماشاگر در روند نتیجه گیری ملوانی اظهار کرد: تماشاگر برای ملوان همیشه یک موهبت بوده و قطعا تماشاگر می تواند تاثیر زیادی داشته باشد و در روند نتایج ارتباط مستقیمی دارد و بیش از آن چیزی که برای تیم های دیگر موثر است برای ملوان تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه ملوان بازی خوبی در لیگ برتر ارائه می دهد، افزود: ملوان متاسفانه تا الان در نتیجه گیری موفق نبودند ولی فوتبال خوبی ارائه می دهد.

پیشکسوت باشگاه ملوان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس با اشاره به اینکه چه پیشنهادی می توانید جهت بهبود روند ملوان ارائه کنید، گفت: من نمی توانم پیشنهاد و نظری بدهم چون مربیان با بازیکنان کار می کنند و خودشان اشراف کامل دارند، چون مربیان با تیم زندگی می کنند و بیش از هر کس دیگری نیاز های تیم را متوجه می شوند و خودشان مطمئنا میتوانند بر طرف کنند.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه از شما جهت بهبودی شرایط تیم مشاوره می گیرد، تصریح کرد: تا کنون خیر نگرفته اند و به نظرم نیازی نیست و وقتی که تیم در اختیارشان است و زمان تمرین و مسابقه و اردو ها را در اختیار دارند و با تیم زندگی می کنند و من و هر شخص دیگری که بیرون از تیم است آن دقت نظر را نمی تواند داشته باشد و مطمئنا مربیان می توانند تیم را به بهترین شکل ممکن تغییر دهند و من اینگونه فکر می کنم. 

وی با اشاره به تاثیر تعطیلی لیگ برتر در زمان برگزاری جام جهانی برای ملوان بیان کرد: به نظرم تعطیلی لیگ به ملوان کمک خواهد کرد و من اطمینان دارم که تعطیلی لیگ برتر در زمان جام جهانی برای تیم هایی مثل ملوان خیلی تعیین کننده و فرصت خوبی برای ترمیم و بهبود تیم است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان