پرداخت ۸۴ درصد از مطالبات چایکاران

۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۱۷:۴۰ چاپ کد خبر: 178804
رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه چایکاران برگ سبز چای خود را به کارخانجات تحویل دهند گفت: با تلاش های صورت گرفته ۷۴۶ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خرید برگ سبز چای در استان گیلان ادامه دار است، اظهار کرد: بر اساس آمار از ابتدای چین برگ های سبز چای تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران شمال در استان های گیلان و مازندران خریداری شده و ایت روند ادامه دار است.

وی از تمدید مهلت خرید تضمینی برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خبر داد و افزود: با توجه درخواست چایکاران مهلت خرید تضمینی چای  تا ۱۰ آبان تمدید شده است.

رئیس سازمان چای کشور با تأکید بر لزوم توجه به تحویل برگ سبز چای به کارخانجات چای گفت: چایکاران می توانند در این مدت برگ های سبز چای خود را به کارخانجات چایسازی تحویل دهند.

به گفته جهانساز از ابتدای فصل برداشت برگ های سبز چای تاکنون ۱۰۸ هزار تن برگ از چایکاران استان های گیلان و مازندران خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش برگ های سبز چای خریداری شده  ۸۸۹ میلیارد تومان است، بیان کرد: از این میزان ۸۴ درصد معادل ۷۴۶ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان