رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه محرومیت زدایی یکی از سیاست های دولت است، گفت: اجرای طرح های زیرساختی در سطح روستاها و مناطق کم برخوردار در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه محرومیت زدایی استان گیلان به سیاست های دولت سیزدهم در این زمینه اشاره و اظهار کرد: در اجرای طرح محرومیت زدایی به دنبال کاهش فاصله ها هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه احداث مسکن در راستای برقراری عدالت اجتماعی است، گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی مختص محرومان در استان گیلان ساخته شده است.

استاندار گیلان با اشاره به آمادگی بنیاد مسکن کشور برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در این استان افزود: در همین راستا برای اجرای طرح ملی مسکن از رئیس بنیاد مسکن خواسته شده تا بخشی از اراضی این نهاد را در اختیار این طرح قرار دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای اجرای پروژه های زیرساختی در سطح روستاها با کمبود زمین مواجه هستیم، اضافه کرد: یکی از اولویت ها و برنامه های در دست اجرا ایجاد زیرساخت ها در مناطق کوهستانی، صعب العبور و ییلاقی و کم برخوردار شهرستان های شفت، تالش، املش، رودسر و ماسال است.

عباسی با اشاره به اقدامات در دست اجرا در حوزه راه سازی در مناطق صعب العبور تصریح کرد: به دنبال جذب سرمایه گذاری نیز در حوزه های مختلف هستیم.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم نیز به حوزه های محروم و روستایی توجه شده و اجرای طرح ها در اولویت قرار دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان