رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه در چندسال گذشته در بسیاری از کشورهای اروپایی موج های اعتراضات شدیدی مشاهده می شود، گفت: غرب با کمک امپراطوری رسانه ای، اعتراضات ایران را بزرگ جلوه می دهد تا ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی عصر امروز در نشست تعاملی رئیس کل دادگستری و مسؤولان قضایی استان با مجموعه مدیریتی دانشگاه گیلان و برخی اساتید در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری با اشاره به خصوصیات جوان و ویژگی های نسل جدید اظهار کرد: برای تعامل با دانشجویان باید خصوصیات نسل جوان و دانشجو را شناخته و از مسیر درست و مناسب برای اقناع آنان بهره بگیریم. 

وی با بیان اینکه در چندسال گذشته در بسیاری از کشورهای اروپایی موج های اعتراضات شدیدی مشاهده می شود، گفت: غرب با کمک امپراطوری رسانه ای، اعتراضات ایران را بزرگ جلوه می دهد تا با پوشاندن حقایق در پوشش تبلیغاتی وسیع به اهداف خود دست یابد. 

خلیلی با تاکید بر لزوم توجه مسؤولان به نسل جوان و سپردن امور به دست نخبگان جوان تصریح کرد: سه سال تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و بسنده کردن به آموزش های مجازی، فرصت مناسبی در جهت انتقال مفاهیم و آموزه های غیراخلاقی به نوجوانان و جوانان فراهم آورد که اکنون شاهد آن هستیم و امید است که با همت و کوشش اساتید و اندیشمندان به تمام شبهات و سوالات پاسخ های متقنی داده شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان