رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به احتمال شیوع ویروس سرماخوردگی و انفلوانزا با توجه به سرد شدن هوا از مبتلایان به سرماخوردگی خواست از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان اظهار کرد: روند بستری های کرونایی همانند روزهای گذشته ثبات دارد.

وی در ادامه با اشاره به سرد شدن هوا و فراهم شدن شرایط برای افزایش سرماخوردگی و آنفلوانزا گفت: شهروندان باید از هرگونه عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدا خودداری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هم اکنون ۶۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند افزود: از این تعداد ۲۶ نفر در شبانه روز گذشته پذیرش شده اند.

وی با اشاره به بهبودی ۲۶ بیمار کرونا و ترخیص از مراکز درمانی در شبانه روز گذشته تأکید کرد: کرونا هنوز تمام نشده و با توجه به سرمای هوا احتمال اوج گیری دوباره دارد لذا شهروندان باید توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

مهرابیان با تأکید بر اینکه افرادی دارای سرماخوردگی برای پیشگیری از انتقال ویروس از حضور در اماکن عمومی جدا خودداری کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان