رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دروغ پردازی و شبهه افکنی را ابزار اصلی دشمن در جنگ روایت ها دانست و گفت: دشمن با اغواگری رسانه ای در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی عصر چهارشنبه در نشست صمیمی نقش فعالان فضای مجازی در جنگ روایت ها در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: جنگ روایت ها در نهضت تبلیغ بسیار اهمیت دارد و باید ویژه به آن توجه شود.

وی با اشاره به فتنه ها و چالش ها، افزود: فتنه ها در نظام اسلامی مایه رویش ها و پویایی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه ها افراد را در آزمون سخت قرار می دهد، گفت: در فتنه ها خالص از ناخالص تمییز داده می شود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دلیل پویایی و نشاط دچار فتنه ها می شود، اضافه کرد: فتنه جنگ روایت ها پاشنه آشیل جامعه امروز است.

وی ادامه داد: دشمن با اغواگری رسانه ای و نهادینه کردن فرهنگ غرب گرایانه در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هدف اصلی دشمن القای یاس و ناامیدی در جامعه است، گفت: دروغ پردازی و شبهه افکنی ابزار اصلی دشمن در جنگ روایت ها است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تاکید و دغدغه مندی مقام معظم رهبری نسبت جهاد تبیین بیان کرد: برای حفظ نظام اسلامی همه باید لباس جهاد تبیین به تن کنند.

وی با اشاره به مسموم کردن اذهان عمومی توسط دشمن افزود: جبهه اهل ایمان می تواند با جهاد تبیین و روایت گری های واقع گرایانه حربه جدی دشمن را خنثی کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان