فومن- فرماندار فومن گفت: بهبود وضعیت معیشت و زندگی شهروندان و روستاییان وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی دهیاران فومن اظهار کرد: برخورد با تخلفات، توجه به قانون و اهمیت همکاری بین دستگاه های متولی در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی ضرورت دارد.

وی افزود: اراضی ملی در منابع طبیعی و مناطق حفاظت شده محیط زیست در داخل طرح هادی روستاها باعث ایجاد مشکلاتی برای روستاییان شده است.

فکور با تاکید بر لزوم پیگیری و اهتمام مجموعه مسئولان دستگاه های اجرای فومن برای رسیدگی قانونی به این مشکل اضافه کرد: به منظور حل این مشکل، در حال رایزنی جهت رسیدگی به مشکل مردم شهرستان فومن ر سطح ملی هستیم.

فرماندار فومن تصریح کرد: ضرورت دارد متولیان محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با تمام تلاش خود در راستای احقاق حق مردم به ویژه روستاییان اقدام کنند.

فکور خواستار رفع مشکلات بومیان منطقه با در نظر گرفتن قانون جهت شد و اضافه کرد: بهبود وضعیت معیشت و زندگی شهروندان و روستاییان وظیفه همه مسئولان است.

وی ادامه داد: فشار بر مردمی که به لحاظ منابع طبیعی و محیط زیست با محدودیت روبرو هستند باید با توجه کامل به ظرفیت های قانونی جهت مساعدت به مردم همراه باشد.

فرماندار فومن با انتقاد از عملکرد برخی از ادارات از قبیل محیط زیست فومن گفت: باید در کنار انجام وظایف قانونی، شرایطی فراهم شود که قوانین در جهت کمک به مردم و مالکان واقعی روستاها یعنی بومیان شهرستان فومن باشد

فکور افزود: قوانین برای بهبود وضعیت مردم وضع می شوند و نباید با فشار آوردن به مردم نارضایتی ایجاد کرد.

وی در پایان اظهار کرد: زمینه رفع ابهامات، تداخل و خلأ قانونی موجود به نفع روستاییان شهرستان فراهم می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان