مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: دشمن در نبرد اقتصادی موفق به شکست نشد و با ابزار رسانه، دروغ پردازی و اغواگری به جنگ با ایران آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت السلام والمسلمین سعید مهدوی امروز در نشست با تولیدکنندگان محتوای رسانه ای گیلان اظهار کرد: نقش تولید کنندگان رسانه در جنگ روایت ها بسیار حائز اهمیت است چرا که دشمن با حرکت رسانه ای تلاش می کند به نظام اسلامی ضربه بزند.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: دشمن در نبرد اقتصادی موفق به شکست نشد و با ابزار رسانه، دروغ پردازی و اغواگری به جنگ با ایران آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در مرحله سخت جبهه مبارزه حق علیه باطل هستیم، گفت: در جنگ روایت ها باید برای شفاف سازی حق و واقعیت ها تلاش کرد و جنگ روایت ها مهم ترین حرکت دشمن علیه نظام اسلامی است.

مهدوی با اشاره به وجود ضعف در برخی روایتگری ها بیان کرد: روایت های نادرست از سوی دشمن باید پاسخ داده شود چراکه دشمن همواره تلاش می کند تا در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در القای در جامعه اسلامی افزود: هوشمندی در جنگ روایت ها مولفه اصلی پیروزی در این بخش است و تحقق جهاد تبیین جلوی انفعال افکار عمومی در جنگ روایت ها را می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر عیب یابی تولیدات رسانه ای تراز انقلاب بیان کرد: عیب یابی آثار و انسجام فعالان تولید محتوای رسانه ای انقلاب باید در اولویت باشد.

مهدوی با اشاره به اثرگذاری اثر هنری سلام فرمانده افزود: موفقیت و جذبه سرود سلام فرمانده جهانی شده و آوازه اش به آن سوی مرزها رسیده که این نشان دهنده این است که اگر آثار فاخر و با محتوایی تولید شود می تواند در جاعه گسترده ای تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان