استاندار گیلان با تأکید بر لزوم اتمام طرح های مرتبط با فرآیند تقویت تجارت در استان گفت: همه طرح ها به ویژه طرح هایی که مرتبط با فرآیند تقویت تجارت هستند، با همتی مجدانه و عزمی جهادی و انقلابی، به ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر آستارا، اسدالله عباسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند گسترش پایانه حمل ونقل صادراتی کالا، طرح گردشگری تالاب بین المللی استیل و نیز مسیر ریل گذاری راه آهن رشت- آستارا و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنادر موجود در استان، دارای ظرفیت خوبی به لحاظ گشترس و توسعه اقتصاد هستند، اظهار کرد: گیلان به دلیل همسایگی با کشورهای عضو دریای خزر و اتحادیه اوراسیا دارای بهترین ظرفیت برای افزایش صادرات هستند. 

وی با تأکید بر لزوم اتمام طرح های مرتبط با فرآیند تقویت تجارت در استان گیلان گفت: همه طرح ها به ویژه طرح هایی که مرتبط با فرآیند تقویت تجارت هستند، با همتی مجدانه و عزمی جهادی و انقلابی، به سرانجام برسد و تاخیر در بهره برداری از آن ها، پذیرفتنی نیست. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به مسیر شمال جنوب و نقش مهم راه آهن گیلان در آستارا با عنایت به منویات و ارزش گذاری رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهوری به این مهم افزود: فعال شدن اقتصاد دریا، تسهیل تجارت دریایی و حمل و نقل دریایی و زمینی از جمله ثمرات تکمیل مسیر یادشده است. 

استاندار گیلان با دستور به مسؤولان و مدیران استانی در خصوص تکمیل طرح های عمرانی بیان کرد: تمامی مسؤولان موظف هستند که با جدیت تمامم امور را به دست گرفته و تلاش کنند تا هر چه زودتر طرح های نیمه تمام تکمیل شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان