رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توطئه های دشمنان برای خدشه به نظام و امنیت کشور گفت: همراهی مردم با انقلاب از آسیب ها جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در مصلای این شهر ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شیراز گفت: از تلاش های فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت قدردانی می کنم چرا که مسئولیت خود را مخلصانه به شکل شایسته ای در این مدت انجام داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهر رشت نیازمند تحولات اساسی در حوزه بسیج است، بیان کرد: به دلیل کمبود امکانات نمی توانیم از تمام قدرت مردم برای پاسداری از انقلاب استفاده کنیم لذا باید ۳۰۰ پایگاه فعلی را به حداقل ۵۰۰ پایگاه جدید برسانیم.

وی با اشاره به اینکه رشت نیازمند حداقل ۲۲ حوزه مقاومت است در حالی که اکنون ۱۲ حوزه فعال دارد، تصریح کرد: امیدوارم مسئول جدید سپاه ناحیه رشت، ظرفیت فعلی را تا دو برابر افزایش دهد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه از جنس مردم و در کنار مردم است، گفت: کارکرد مسجد فقط نماز خواندن نیست و همه مسئولان باید از طریق مسجد با مردم ارتباط داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مردم باید به وظایف سپاه آگاه باشند، تصریح کرد: مردم اصلی ترین عنصر قدرت سپاه هستند و ما درواقع عملکرد مردم را گزارش می دهیم.

وی با بیان اینکه سپاه و دیگر قوای کشور باید همواره در دفاع از ملت و کشور آمادگی کامل داشته باشند، افزود: جنگ امنیتی توسط دشمن تدارک دیده شده و می خواهند کشور را نا امن کنند و نزدیک یک ماه است که اعلام می کنند.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه در حوزه جنگ های نیمه سخت و امنیتی، سپاه در کنار سایر نیروها از کشور دفاع می کند، بیان کرد: اگر یک روزی در این کشور به ما جنگ سخت و نیمه سخت وارد شود، بسیج مستضعفین قدرت دارد که با کمک مردم در برابر آن ایستادگی کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران در جنگ نرم نیز مسئولیت اصلی دارد، بیان کرد: اگر امروز فرزندان طلاق و معتاد در تظاهرات هستند یعنی آنکه نیاز است به این حوزه ورود کنیم.

سردار عبدالله پور تاکید کرد: باید مردم را نسبت به نظام امیدوار کنیم چرا که همراهی مردم با انقلاب از آسیب ها جلوگیری می کند.

وی افزود: در دوران حساسی هستیم و دشمن قصد دارد فضای کشور را نا امن کند اما غافل از آن هستند که این کشور صاحب دارد و با خون شهدا به آزادی رسیده است و مردمانی بی نظیر دارد که دائماً پای انقلاب مانده اند و باطل السحر همه دشمنان هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: شناخت دشمنان سخت نیست و کسانی که دنبال ابتذال و اختلاط در دانشگاه ها و ترویج بی حجابی و بی حیایی و فساد می باشند دشمن هستند و چهره باطل آنها عیان شده و در برخورد با آنها و حذفشان شک نداریم و این کار برای ما افتخار است.

وی افزود: برخی از خواص بصیرت نداشتند و نفهمیدند که پشت این جریان دشمن است اما این خواص بی بصیرت در خون ریخته شده جوانان در شیراز و جاهای دیگر شریک هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان