رشت- فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام مقدس اسلامی گفت: رسانه نقش مهمی در این جنگ ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نیک فطرت پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در مصلای این شهر حادثه تلخ و تروریستی حرم شاهچراغ و کشته شدن جمعی از هموطنان بی گناه را تسلیت گفت.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: انعکاس اخبار کوتاه و بمباران رسانه ای کشور از رسانه های بیگانه برای تشویش اذهان عمومی به طوری که برخی شهرها را در حال سقوط اعلام کردند نشانگر اهمیت رسانه در جنگ ترکیبی است.

وی افزود: دشمنان در اهتزاز یافتن پرچم خود نیز دعوا داشتند و ماهیت ملی و ایرانی ندارند و هدف نهایی آنها سوریه کردن ایران و کشتار جمعی مسلمین است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج با قطب نمای بصیرت حرکت می کند اظهار کرد: بسیج امروزه لرزه بر اندام دشمنان افکنده است.

سرهنگ سید اکبر قاسمی با اشاره به اینکه در دوران فعالیت خود در سپاه ناحیه رشت، ۴۲ واحد مسکن محرومین ساخته و تحویل داده شد افزود: ایجاد ۵۲ پایگاه واکسیناسیون در رشت، تشکیل ۱۱۰ صندوق قرض الحسنه، رساندن رتبه ناحیه از ۱۳ به ۵ از جمله اقدامات ما در این دو سال بوده است.

در پایان این مراسم، سرهنگ محمد نیک فطرت به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه رشت معرفی و از زحمات سرهنگ قاسمی نیز تقدیر شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان