رشت- معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به ظرفیت همسایگی استان گیلان با کشورهای حاشیه خزر گفت: فرودگاه سردار جنگل رشت به هاب تجاری و اقتصادی تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش تبار صبح پنج شنبه در سفر یک روزه به گیلان در بازدید از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، اظهار کرد: در گیلان شاهد تحولات اقتصادی هستیم و اقداماتی که در این حوزه در این استان صورت می گیرد امیدوار کننده است.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی و اثرگذار فرودگاه بین المللی سردار جنگل، افزود: فرودگاه سردار جنگل رشت مخاطب ۳۰۰ میلیونی در حاشیه خزر و همسایگان شمالی دارد.

معاون اقتصادی وزارت کشور با بیان اینکه فرودگاه سردار جنگل رشت می تواند به هاب تجاری و اقتصادی تبدیل شود، گفت: ظرفیت های فرودگاه سردار جنگل رشت در بخش گردشگری هم مورد توجه است.

کوشش تبار با اشاره به طرح توسعه فرودگاه سردار جنگل رشت، اضافه کرد: تقویت زیرساخت های فرودگاه بین المللی رشت منتج به تحول زیرساختی کشور می شود.

وی با اشاره به طرح پایانه صادراتی در فرودگاه رشت، افزود: ایجاد این پایانه می تواند ضمن اشتعال زایی، به تقویت خدمات دهی کمک کند.

معاون اقتصادی وزارت کشور با بیان اینکه هدف گذاری ها برای توسعه زیرساختی استان گیلان رضایت بخش است، گفت: دولت تلاش می کند موانع را از پیش رو تقویت زیرساختی فرودگاه رشت بردارد.

کوشش تبار با اشاره به نقش محوری مجلس در تقویت زیرساخت ها، اضافه کرد: نمایندگان مجلس پروژه زیرساختی فرودگاه رشت را ویژه ببینند و برای آن ردیف بودجه در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: با رفع موانع و چالش های اعتباری و تسریع در روند تکمیل پروژه زیرساختی شاهد خواب تجاری و اقتصادی در فرودگاه رشت خواهیم بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان