رشت- معاون امور استانهای رسانه سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه پاسخ به شبهات باید با ابزار هنر و رسانه انجام شود،گفت: آثار فاخر رسانه ای و هنری نقش مؤثری در جنگ روایت ها ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی حریزاوی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی نقش فعالان فضای مجازی در جنگ روایت ها در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: تقویت دورهمی ها و هم اندیشی ها موجب پیشرفت ارتقای کیفی محتوای رسانه ای و هنری می شود.

وی ادامه داد: دورهمی های فنی و مهارتی و همچنین مبانی فکری و معرفتی موجب تقویت فعالان رسانه ای و فرهنگی می شود.

معاون امور استان های رسانه سازمان تبلیغات اسلامی داشتن منابع اطلاعاتی را راهکار مناسب برای تبیین درست در جامعه دانست و بیان کرد: داشتن اطلاعات و داده های درست از اتفاقات ما را به نتایج مؤثر نزدیک می کند.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به ظرفیت ارزشمند نیروهای انقلابی در بستر فضای رسانه ای و هنری، اضافه کرد: تبلور محتوای رسانه ای نیروهای انقلابی نقش اثرگذاری در جهاد تبیین دارد.

وی با تاکید بر جریان سازی و شبکه سازی رسانه ای، افزود: جریان سازی رسانه ای ضعف عمده نیروهای در تراز انقلاب است.

معاون امور استان های رسانه سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، بیان کرد: حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شیطنت رسانه ای دشمن هدایت و رهبری می شود.

حجت الاسلام حریزاوی با بیان اینکه دشمن نظام اسلامی را با زبان رسانه و هنر به چالش می کشد، گفت: پاسخ به شبهات رسانه ای دشمن باید با ابزار هنر و رسانه صورت گیرد.

وی ادامه داد: آثار فاخر رسانه ای و هنری نقش مؤثری در جنگ روایت ها ایفا می کند.

معاون امور استان های رسانه سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کارهای هنری و رسانه ای فعالان انقلابی دلی است، گفت: بسیاری از کارهای رسانه ای و هنری به اعتبار نیاز ندارد و دلی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان