رشت - جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه گفت: ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان و تخریب اموال عمومی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن پور با اشاره به برخی تحرکات سو و برهم زدن نظم و امنیت در شب گذشته در برخی از نقاط استان گفت: به دنبال انتشار فراخوان های هدفمند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی، عده ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند.

وی افزود: ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در استان دستگیر شدند.

سرهنگ حسن پور ادامه داد: این افراد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اضافه کرد: مجموعه انتظامی گیلان برای برخورد با اغتشاشگران آمادگی کامل دارد.

سرهنگ حسن پور همچنین گفت: برخورد با اغتشاش گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

وی با تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ اظهار کرد: پلیس در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند قاطعانه ایستاده و اجازه نمی دهد عده ای با دروغ پردازی و تحریک افراد ناآگاه باعث بی نظمی و هرج و مرج در جامعه شوند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان