مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت انجام و محمد نیک فطرت به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رشت در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد.

سرهنگ سیداکبر قاسمی فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بسیج، دریا و نماد وفا و ایثارگری در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: بسیج در تمامی بحران ها در کنار مردم بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم در عرصه های مختلف دریغ نکرده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سپاه ناحیه رشت در دوران کرونا گفت: در زمان شیوع کرونا هر روزه تعداد زیادی از افراد جان خود را از دست می دادند ولی بسیجیان شهرستان رشت با حضور در بیمارستان ها کمک شایانی به کاهش این ویروس در استان گیلان کردند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت طرح بیمه سلامت را یکی از طرح های مهم اجرا شده توسط سپاه دانست و بیان کرد: طرح بیمه سلامت جزو طرح های مهم بوده که در آن تعداد زیادی از افراد فاقد بیمه، شناسایی و بیمه شدند که این مهم با همت سپاه ناحیه رشت انجام شد.

قاسمی از وجود ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در طی این مدت جهادگران در همه مدت در کنار محرومان بوده و وجود ۱۰۰ گروه جهادی نشان دهنده همین امر است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ساخت مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان گفت: با تلاش های صورت گرفته و در طی این مدت ۴۲ واحد مسکن محرومین را احداث و تحویل نیازمندان دادند که جای بسیار خوشحالی دارد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه داشته و اقدامات بسیار خوبی را در طی این مدت انجام دادند، تصریح کرد: استکبار همواره سعی دارد دستاوردهای بسیج در کشور را کمرنگ جلوه دهد به همین منظور دستاوردهای بسیج برای نخستین بار در قالب طرح اسوه در استان گیلان به نمایش گذاشته شد.

قاسمی با قدردانی از زحمات خیرین در اجرای طرح رزمایش مواسات در استان گیلان بیان کرد: با کمک بسیجیان، خیرین و پایگاه های بسیج، ۶۵ هزار بسته معیشتی در قالب هشت مرحله رزمایش کمک مومنانه در این نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه بسیج تبلور، ایستادگی در برابر استکبار است، اظهار کرد: بسیج و لشکر ۲۰ میلیونی آن در تمامی بحران ها در کنار مردم، انقلاب و مستضعفین بوده و از هیچ تلاشی برای حفظ این انقلاب دریغ نمی کنند.

سرهنگ محمد نیک فطرت با اشاره به نقش فضای مجازی در ایجاد آشوبات اخیر در کشور گفت: اغتشاش اخیر یک جنگ ترکیبی بوده است زیرا دشمن با بمباران رسانه ای سعی دارد اذهان عمومی را به آینده جمهوری نا امید کند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ سید اکبر قاسمی قدردانی و سرهنگ محمد نیک فطرت به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان