مردم اصلی ترین عنصر قدرت سپاه هستند

۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۷:۴۲ چاپ کد خبر: 178887
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وظایف سپاه پنهان نیست و خود مردم اصلی ترین عنصر قدرت سپاه هستند، گفت: بسیج با اتکا به توانایی های خود این توان را دارد جنگ سخت و نیمه سخت دشمن را خنثی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با تسلیت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهر شیراز اظهار کرد: دشمنان تصور دارند با انجام چنین اقدامات کورکورانه ای می توانند مردم را از انقلاب و نظام ناامید کنند ولی مردم در طی این مدت نشان دادند تا پای جان خود از جمهوری اسلامی مواجه می کنند.

وی با قدردانی از زحمات فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: در ۲ سال گذشته فرمانده سابق سپاه ناحیه هر چه در توان بود و در نهایت اخلاص انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمبودهای موجود در شهر رشت در عرصه های مختلف بیان کرد: در شهر به دلیل کمبود امکانات در حوزه پایگاه های مقاومت نمی توانیم از همه قدرت مردم و بسیج استفاده کنیم که این معضل باید برطرف شود.

عبدالله پور از وجود ۱۲ حوزه پایگاه مقاومت در سطح شهر رشت خبر داد و افزود: براساس آمار، سطح شهر رشت به ۲۲ حوزه مقاومت نیاز دارد ولی اکنون ۱۲ حوزه مقاومت در این شهر وجود دارد، لذا بسیج در شهرستان رشت باید به ۲  برابر ظرفیت فعلی برسد.

وی با بیان اینکه وظایف سپاه پنهان نیست و خود مردم اصلی ترین عنصر قدرت سپاه هستند، گفت:  بسیج با اتکا به توانایی های خود این توان را دارد جنگ سخت و نیمه سخت دشمن را خنثی کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نسل جدید بسجیان را با بصیرت تر از نسل قدیم دانست و افزود: نسل جدید بسجیان، امام خمینی (ره) و دوران دفاع مقدس را ندیدند ولی تا پای جان از انقلاب و رهبری به خوبی در حال دفاع هستند و حتی از خون خود هم می گذرند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران برای کمک به مردم منتظر هیچ نهادی نمی ماند، افزود: در استان گیلان
۷۷۰ روستای گیلان آب شرب دائم ندارند به این منظور سپاه قدس گیلان هدف گذاری کرده تا به تمامی این روستاها آب رسانی کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان