بعد از ۱۶ سال:

سالن ورزش باستانی و زورخانه ای شهرستان لنگرود افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ۱۹:۵۳ چاپ کد خبر: 178897

به گزارش لنگرخبر، نخستین سالن ورزش باستانی و زورخانه‌ای شهرستان لنگرود در هفته ورزش امسال به بهره برداری رسید.

کار ساخت این سالن ورزشی از سال ۱۳۸۵ آغاز شده بود که بعد از ۱۶ سال امسال با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۴۰۱ متر مربع افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای آمیخته به منش پهلوانی است، اظهار کرد:  در هر فعالیت ورزشی که توکل و توسل به خدا و ائمه اطهار باشد، جایگاه و منزلت آن ورزش ارتقا یافته و ورزشکاران آن رشته‌ی ورزشی هم علاوه بر جایگاه اجتماعی، در کسب عناوین ورزشی با انگیزه بیشتری تلاش خواهند کرد.

جهانبخش آرمان راه اندازی این گود زورخانه‌ای را مرهون حمایت‌ها و تلاش‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس دانست و گفت: امیدواریم با آغاز به کار این گود زورخانه‌ای شاهد حضور نوجوانان و جوانان زیادی برای رونق این ورزش مقدس ودیرینه ایرانیان در سطح شهرستان باشیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس نیز با بیان اینکه ورزش باستانی زورخانه‌ای، تنها یک رشته ورزشی نیست، اظهار کرد: این ورزش یک فرهنگ غنی است که با تاریخ و فرهنگ کشور ما به طور کامل آمیخته شده و سرشار از مضامین اعتقادی و ترویج روحیه پهلوانی است.
پرویز محمدنژاد با بیان اینکه نگاه ما به حوزه ورزش بلند مدت است، گفت: در طول دو سال گذشته اعتبارات خوبی برای ورزش شهرستان لنگرود تخصیص یافته و معتقدم هر چه در حوزه ورزش بتوانیم سرمایه‌گذاری کنیم موجب روی آمدن جوانان به ورزش و سلامت جامعه خواهد شد.

نظرات شما:

رضا آذرارجمند 11 آبان 1401 ساعت 10:08

سلام و آرزوی سلامتی
در مورد افتتاح سالن ورزشی زورخانه لطفا آدرس سالن را اعلام بفرمایید ، یقینا مفیدتر خواهد بود .

نظر دهید - پسندیدم 4

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان