رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه استکبار همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی پاسخ قاطع و محکمی به جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی به نقش مهم دانش آموزان در دوران انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: امام خمینی (ره) نیز درباره جایگاه شهید محمد حسین فهمیده بیاناتی داشته اند.

وی با بیان اینکه دشمن از شنیده نام این نوجوان ایرانی هراس دارد، گفت: دشمنان می دانند الگوی نوجوانان ایرانی شهید فهمیده است.

امام جمعه رشت در ادامه به شهادت ۳۵ هزار دانش آموز در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: آنها برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب در برابر دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه دشنان به دنبال تغییر باورها فکری و اعتقادی جامعه اسلامی هستند که باید توجه ویژه به این موضوع شود، تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر الگوهای معنوی نسل جوان ایرانی است و قطعاً همراهی مردم و متولیان امر این توطئه دشمن را نیز خنثی می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با تأکید بر اینکه دشمن نقش مؤثر نوجوان ایرانی در دوران دفاع مقدس هضم نمی کند، اضافه کرد: جانفشانی نوجوانان و جوانان ایرانی در جنگ تحمیلی برای استکبار جهانی قابل هضم نبوده و نیست.

وی اقتدار امروز کشور را مدیون همین جانفشانی ها دانست و با بیان اینکه دستگاه قضا قطعاً برخورد قاطعانه ای با عامل ضربه به این نظام انجام می دهد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه رأفت اسلامی تا زمانی اجرا می شود که به حکومت اسلامی خدشه ای وارد نشود، ادامه داد: همه دشمنان این ملت و نظام بدانند پاسخ محکوم و قاطعانه به جنایت روز چهارشنبه حرم مطهر شاهچراغ از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه فریب خوردگان داخلی نیز امروز باید مسیر خود را از این جنایتکاران جدا کنند، افزود: جنایت های داعش در سوریه و عراق بر کسی پوشیده نیست و امروز ملت مقاومت می دانند تنها راه مقابله به این دشمنان ایستادگی است.

آیت الله فلاحتی اغتشاشات و آشوب های اخیر را تنها ترقه بازی دانست و اظهار کرد: دوره این ترقه بازی نیز قطعاً با هوشیاری و بصیرت ملت ایران به زودی تمام می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان