به گزاشر لنگرخبر، عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن دیدار با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل این شرکت، به گفتگو پیرامون مسائل روز صنعت برق در استان پرداخت.

پرویز محمد نژاد در این دیدار اظهار داشت: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش جدی مواجه شده که نیاز به اقدامات اساسی و زیربنایی در این حوزه کاملا محسوس و ضروری می باشد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت وجود برق در زندگی مردم، تامین رفاه و آسایش شهروندان در گرو پایداری شبکه های برق است.

 نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بخش توزیع برق به عنوان پیشانی ارتباط با مردم به حمایت بیش از پیش  صنعت برق نیازمند است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت :حاصل دستـرنج تمامی کارکـنان صنعت برق از تولید تا توزیع به صـورت شبانه روزی در اختیار مردم است و تلاش و مساعی افرادی که در این عرصه فعالیت می نمایند بسیار ارزشمند و مقدس است.

محمدنژاد در ادامه برخی درخواست های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان پس از استماع درخواست‌های مردمی مطروحه، به تلاش‌های کارکنان اینشرکت جهت خدمات ‌رسانی بهتر به مشترکین اشاره کرد و گفت : ارائه خدمات مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

محمد تقی مهدیزاده در انتها گزارش مختصری از وضعیت صنعت برق استان در بخش توزیع ارائه کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان