رشت- معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور با تأکید بر ضرورت تدوین برنامه منسجم برای ریشه یابی بحران ها گفت: دولت و مجلس در ساماندهی مدیریت بحران همسو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کریمی پیش از ظهر شنبه در نشست مدیریت بحران گیلان اظهار کرد: گیلان در کنار سرسبزی و مواهب طبیعی با برخی بحران ها مواجه است.

وی با اشاره به مطالبات و چالش های گیلان در بخش مدیریت بحران افزود: پیشگیری از بحران در اولویت دولت و ستاد مدیریت بحران قرار دارد.

معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه مردم بهترین قاضی عملکردها هستند، گفت: در شرایط بحران و چالش ها مردم عملکرد مدیران را ارزیابی می کنند و نمره می دهند.

کریمی با اشاره به همسویی دولت و مجلس در راستای سامان بخشی به مدیریت بحران بیان کرد: مجلس و دولت در کنار هم می توانند از چالش ها و بحران ها موفق عمل کنند.

وی با تاکید بر تدوین برنامه ای منسجم در ریشه یابی بحران ها، افزود: برنامه منسجم و هدفمند برای ریشه یابی چالش ها و بحران ها تدوین شود.

معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه همه دستگاه ها خود را مدیر بحران بداند، گفت: برگزاری مانورهای آماده باش دستگاه های اجرایی برای آمادگی بحران ضرورت دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان