رشت- فرماندار رشت با اشاره به اینکه مردم هوشیار و زمان شناس ایران با آشوبگران همراهی نکردند، گفت: امروز سلاح دشمنان دروغ و بیان وارونه واقعیت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان با تسلیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف از جمله شرکت در تشییع شهدای حادثه تروریست شیراز امنیت آفرین است، اظهار داشت: حضور سه تن از دانش آموزان در بین شهدا گواه این نکته است که اگرچه دشمنان از انواع ابزار و امکانات برخوردار هستند اما تمامی استعدادهای مادی آنان در برابر فرهنگ شهادت محکوم به شکست است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه عظمت حرکت های صورت گرفته در ۱۳ آبان در حدی بوده که این روز را به روزی برجسته و مهم در تاریخ باشکوه مبارزات ضد استعماری ملت ایران تبدیل کرده است، ادامه داد: تبعید امام راحل به ترکیه، کشتار دانش آموزان تهرانی در محل دانشگاه و به خصوص تسخیر لانه جاسوسی که امام راحل از آن به عنوان به نام انقلاب دوم یاد کردند، سه واقعه ای هستند که موجب شد تا ۱۳ آبان نماد پیوند ناگسستنی دانش آموزان و دانشجویان با ولایت باشد.

وی افزود: سیزده آبان امسال نیز روز وحدت، یکپارچگی و هم صدایی ملت خواهد بود و هوشیاری و زمان شناسی همیشگی مردم بخصوص دانش آموزان، فرصت عرض اندام را از دشمنان خواهد گرفت.

امام پناهی با اشاره به اینکه امروز نبرد در عرصه تبیین جریان دارد و سلاح دشمن دروغ و وارونه سازی است، اضافه کرد: از آنجایی که استکبار در میدان موفقیتی به دست نیاورده، تلاش دارد تا با تمرکز در فضای مجازی بر شدت اغتشاشات و ناآرامی ها بیافزاید اما نه بزرگ مردم در عدم همراهی با آشوبگران و برهم زنندگان امنیت نشان داد که استکبار ستیزی شعار محوری و همیشگی اقشار مختلف ایران اسلامی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان