سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه سیاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقویت فول تایم ها و حمایت از هسته های دانش بنیان محصول محور است، گفت: با توجه به شعار تعیین شده امسال از سوی رهبر معظم ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امروز جمعی از اعضای هیئت علمی گروه گوش، حلق و بینی «ENT» دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حیدرعلی بالو - سرپرست دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه دیدار و گفت وگو کردند.

حیدرعلی بالو  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر لزوم مشارکت همگانی در اداره این مجموعه سلامت محور، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان صرفاً با رئیس یا هیئت رئیسه اداره نمی شود بلکه تمامی اعضای هیئت علمی فعال در گروه های تخصصی حاضر در دانشکده ها، دانشگاه را اداره می کنند.

وی با تأکید بر اینکه همه کارگزاران نظام سلامت استان صرفاً باید به خدمت کردن به مردم بیندیشند، افزود: اگر هر عضوی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ویژه اعضای هیئت علمی بخواهند مأموریت سازمانی خود را به درستی انجام دهند، یقیناً شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه نظام سلامت استان بیش ازپیش نیازمند همگرایی و قرار گرفتن تمامی ارکان در کنار یکدیگر است، گفت: بخش دولتی گیلان زمانی رشد و پیشرفت می کند که تمام ارکان، هماهنگ و منسجم تلاش کنند.

بالو با بیان اینکه سیاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقویت فول تایم ها و حمایت از هسته های دانش بنیان محصول محور است، افزود: با توجه به شعار تعیین شده امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بودجه قابل قبولی به طرح های دانش بنیان محصول محور ارائه خواهد شد.

وی همچنین از در پیش گرفتن تصمیمی جهت استقلال بیشتر معاونت ها، دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی خبر داد و گفت: تفویض اختیار در مدیریت مراکز آموزشی درمانی یکی از سیاست های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنار سایر تفویض اختیارات است که این تمرکززدایی موجب کوتاه تر شدن فرآیند پیگیری ها می شود.

گفتنی است در این نشست، اعضای هیئت علمی گروه ENT، ضمن تبریک انتصاب بالو به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از آمادگی خود جهت همکاری بیش ازپیش در راستای رشد و اعتلای نظام آموزشی و درمانی مرکز آموزشی درمانی امیرالمؤمنین رشت خبر دادند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان