رشت- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم بسیج در ایجاد آرامش در جامعه و تحقق اهداف انقلاب گفت: در طول ۴۳ سال گذشته بسیج در همه عرصه ها در کنار مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس کوثری پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج در کانون بسیج جوانان رشت در جمع خبرنگاران به نقش مهم پایگاه های بسیج در ایجاد آرامش در جامعه اشاره و اظهار کرد: بسیجیان در همه عرصه ها در کنار مردم و انقلاب بوده و در این مدت از هیچ تلاشی در راستای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی دریغ نکرده اند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج در استان گیلان گفت: در این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار می شود دستاوردهای پایگاه های بسیج ارائه شده و هدف آن مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق این پایگاه ها می باشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم ادامه دار بودن برپایی این نمایشگاه ها بیان کرد: استکبار سعی دارد دستاوردهای بسیج و پایگاه های مقاومت در سطح کشور را کمرنگ جلوه دهد لذا برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند مردم و نسل جدید را با ظرفیت پایگاه مقاومت آشنا کند.

سرهنگ کوثری، دستاوردهای پایگاه های مقاومت در عرصه های مختلف را قابل تأمل دانست و افزود: پایگاه های مقاومت بسیج در طی ۴۴ سال گذشته دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه های مختلف داشتند که در نمایشگاه اسوه بسیج در رشت هم محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصاد مقاومتی، حلقه های صالحین و غیره به نمایش گذاشته شده است.

وی از شرکت ۵۳ پایگاه نمونه مقاومت بسیج در نمایشگاه اسوه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه بر اساس آمار و از بین تمامی پایگاه های مقاومت بسیج در مجموع ۵۳ غرفه و پایگاه برتر از ۱۹ نواحی شامل ۲۸ غرفه برادر و ۲۵ غرفه خواهر شرکت کردند که در پایان ۶ پایگاه برتر معرفی و در نمایشگاه اسوه بسیج در کشور که در هفته بسیج برگزار می شود شرکت می کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان