رشت- مردان و زنان دیار میرزا کوچک جنگلی با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع امنیت «حمزه علی نژاد» خواستار اشد مجازات برای عاملان این جنایت شدند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: خیابان های شهر رشت امروز حال و هوای دیگری داشت طنین فریاد «الله اکبر» رشتوندان و مردم گیلان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «حمزه علی نژاد» ما را به یاد روزهای اول انقلاب و دوران دفاع مقدس می اندازد که هر روز شاهد حضور شهیدی در خیابان های شهر بودیم.

فرزندان دیار میرزا کوچک جنگلی آمده بودند تا بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای عزیز بویژه بسیجی شهید مدافع امنیت «حمزه علی نژاد»، جوان انقلابی که برای ارتقای امنیت و آسایش این مرز و بوم توسط اغتشاش گران و داعش صفتان فریب خورده داخلی پیش چشمان همسر و فرزند سه ساله اش به شهادت رسیده بود تجدید بیعت کنند.

اغتشاشگران حتی به همسر و پسر سه ساله شهید علی نژاد هم رحم نکردند و کینه و نفرت خود را از انقلاب اسلامی و ایران قوی بر سر این خانواده بسیجی تخلیه کردند.

رشتوندان آمده بودند تا بگویند که رهرو واقعی شهدای بزرگ این استان از روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی گرفته تا شهید سید یونس رودباری، شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و خوشنام گیلان قهرمان پرور هستند و در کنار مشکلات اقتصادی و معیشتی هیچ گاه از آرمان های انقلاب و امامین انقلاب و شهدای عزیز فاصله نمی گیرند.

پلاکاردها و دست نوشته های همراه شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید حاوی مفاهیم پررنگی از میهن دوستی، دشمن ستیزی و پایبندی به انقلاب بود. مردم رشت آمده بودند تا بگویند «زن زندگی آزادی» فقط یک شعار وطن فروشی و فتنه انگیزی است تا دشمن را به مقاصد خود نزدیک کند و امنیت کشور را با چاشنی آشوب و جنگ داخلی به خطر بیاندازد.

اما ایران و گیلان افراد و جوانان غیوری چون شهید «حمزه علی نژاد» کم ندارد، جوانانی که با الگوبرداری از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، برای دفاع از اسلام و ارزش های دینی و مذهبی سر از پا نمی شناسند.

میدان شهدای ذهاب رشت نیز امروز شاهد پرواز آلاله ای از آلاله های عشق، معرفت و ایثار روی بال های شهر بود و مردمانی که در سوگ شهادت این جوان بسیجی، خون گریستند و یک شهر به اندوه عمیق فرو رفت.

در این میان زنان گیلانی گاهی همنوا با مادر سالخورده این شهید بزرگوار بر سینه می کوبیدند و اشک از گوشه چشمانشان جاری می شد و گاهی با به یاد آوردن کودک سه ساله این شهید که در این حادثه مجروح شده و در بیمارستان بستری است به یاد سه ساله دشت کربلا ناله سر می دادند اما آنچه که در این میان بیش از همه به چشم می آمد خشم و انزجار مردم دیار گیل و دیلم از رفتار وحشیانه و دور از انسانیت اغتشاشگران و آشوبگران بود که از دستگاه قضائی خواستار اشد مجازات برای عاملان این جنایت شدند.

فرزندان دیار میرزا کوچک جنگلی با مشت های گره کرده خود اعلام کردند دشمن بداند که مردم ولایت مدار و انقلابی ایران در سخت ترین شرایط اقتصادی و معیشتی هم که باشند دست از آرمان های ارزشمند انقلاب و امامین انقلاب و شهدای گرانقدر بر نمی دارند و تا پای جان پای این ارزش ها و باورهای الهی هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان