به گزارش لنگرخبر، فرزند شهید حسنعلی پورعیسی تنها شهید خادم حرم مطهر شاهچراغ (ع) که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه چهارم آبانماه جاری به شهادت رسید گفت: به اذعان دوستان و اطرافیان، مردم داری بارزترین ویژه پدرم بود.

بهرام پورعیسی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پدر عاشق و دوستدار اهل بیت (ع) بود و از گذشته دور که خادم افتخاری حرم مطهر امام رضا (ع) و پس از آن حرم مطهر شاهچراغ (ع) بود، به این خادمی افتخار می‌کرد.

وی ادامه داد: پدرم که اصلاتا اهل لنگرود استان گیلان بود از ۱۳ سالگی به شیراز آمد، در همین شهر تشکیل خانواده داد و با توجه به علاقه بسیار زیادی که به امام رضا (ع) داشت حدود ۱۶ سال قبل به مشهد مهاجرت کرد و به عنوان خادم افتخاری حرم مطهر رضوی مشغول خدمت شد.

او افزود: پس از آن مجددا به شیراز بازگشت و به عنوان خادم حرم مطهر شاهچراغ (ع) مشغول خدمت شد و من نیز این افتخار را یافتم که در کنار پدر به عنوان خادم افتخاری آن حرم مطهر فعالیت کنم.

فرزند شهید پورعیسی گفت: حدود سه سال قبل پدر دچار کسالت شد و به همراه مادرم به زادگاه خود رفت اما به دنبال فوت مادرم که حدود ۱۵ ماه قبل رخ داد پدر در همانجا ماندگار شد اما همچنان خادم افتخاری شاهچراغ (ع) بود و برای دیدار فرزندان و حضور در شاهچراغ به شیراز می‌آمد.

او ادامه داد: در آخرین سفری که پدر درست یک روز قبل از حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شیراز داشت، پس از عیادت برادرم که به علت درگیری با بیماری شیمی درمانی می‌شود در روز حادثه برای تحویل شیفت نماز مغرب و عشاء به حرم مطهر می‌رود و در همان لحظات اولیه حمله فرد تروریست در حالی که مردم را به سمت در خروجی هدایت می‌کرد به شهادت می‌رسد.

خون شهدای حرم شاهچراغ نباید پایمال شود
وی، از مسئولان و متولیان امر خواست که اجازه ندهند که خون شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) که مظلومانه به شهادت رسیدند پایمال شود.

فرزند شهید پورعیسی افزود: من افتخار می‌کنم که پدرم شهید شده اما غم از دست دادن او برای من و خانواده بسیار جانسوز و سنگین است.

وی گفت: آنچه که امروز در کشور به آن نیاز داریم اتحاد است و همه ما به عنوان یک ایرانی مسلمان باید پشتیبان کشورمان باشیم و از کشورمان دفاع کنیم و اجازه ندهیم که مشکلی برای امنیت کشور ایجاد شود.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز، آن‌ها را به رگبار بست که بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ نفر را به شهادت رساند و ۳۰ نفر را مجروح کرد.

پیکرهای پنج شهید اهل شیراز و نیز شهید پورعیسی خادم حرم مطهر شاهچراغ (ع) اهل استان گیلان، روز یکشنبه هشتم آبان ۱۴۰۱ با حضور گسترده مردم در این آستان مقدس به خاک سپرده شدند.

همرسانی کنید:

نظرات شما:

فرهنگی بازنشسته 15 آبان 1401 ساعت 08:08

روحش با اهل البیت علیهم‌السلام محشور باد

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان