معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری قاتل 27 ساله در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: پسر خانواده پس از قتل مادر و مضروب کردن پدر، برادر و یکی از همسایگان، متواری و در داخل شهر رودسر نیز مرتکب قتل یک ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید رسول زاده فرساد امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری قاتل 27 ساله در شهرستان رودسر خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فروریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در منطقه رامدشت شهر رودسر، بلافاصله مأموران کلانتری 11 امام به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، با حضور پلیس در محل مشخص شد پسری 27 ساله با قتل مادر و مضروب کردن پدر، برادر و یکی از همسایگان، به وسیله داس، قمه و چاقو از محل متواری شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مصدومان توسط یگان های امدادی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: دستگیری قاتل بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم پس از متواری شدن در یکی از خیابان های شهر رودسر، یک شهروند 49 ساله را نیز با آلات قتاله همراه خود به قتل رسانده و از محل متواری شده بود.

رسول زاده به اقدام فوری پلیس شهرستان رودسر و شناسایی مخفیگاه متهم پس از یک ساعت از وقوع قتل در یکی از روستاهای شهرستان رودسر اشاره کرد و افزود: قاتل پس از هجوم به سمت مأموران، با شلیک مستقیم به پای متهم، مجروح و دستگیر شد و با تمهیدات امنیتی به بیمارستان منتقل گردید.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان، علت و انگیزه قاتل از ارتکاب قتل در حال بررسی است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان