رشت- فرماندار رشت با اشاره به دشمن به دنبال تضعیف ایران است، گفت: نقشه های دشمن با هوشیاری ملت ایران خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ضمن تاکید بر هماهنگی و آمادگی دستگاه های مربوطه برای برگزاری شکوهمند و مردم محور این مراسم اظهار کرد: مردم هوشیار و انقلابی ایران اسلامی از ابتدا صف خود را از آشوبگران جدا کرده و نشان دادند که هرگونه اغتشاش و فتنه افکنی را محکوم می کنند.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه سیزده آبان همیشه نماد اطاعت از ولی امر و فریاد بلند رد سازش و تسلیم در برابر طاغوت بوده است، افزود: اجتماع مردمی سیزده آبان، بیانگر حمایت قاطع مردم از ایران قوی مورد اشاره رهبری معظم انقلاب در برابر ایران ضعیف و تکه پاره مدنظر آمریکا است.

وی ادامه داد: تبعید امام راحل در پی اعتراض به لایحه ذلت بار کاپیتولاسیون، به شهادت رساندن جمعی از دانش آموزان تهرانی توسط رژیم ستم شاهی و شکل گیری انقلاب دوم به تعبیر حضرت امام (ره) با تسخیر لانه جاسوسی سه مناسبتی است که به حق سبب شده تا این روز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شود.

امام پناهی اضافه کرد: تبلیغات سو دشمنان خللی در حضور باشکوه مردم در صحنه های دفاع از آزادی های مشروع، امنیت و آرمان های انقلاب وارد نمی کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان