رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان رشت در دو مسیر منتهی به مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر چهارشنبه در چهارمین نشست استانی ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان با اشاره به اینکه این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به پیشتاز ملت ایران در استکبارستیزی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان گفت: دشمن طی سال های گذشته برای تضعیف نظام توطئه ها زیادی انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه به برنامه های دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اضافه کرد: این توطئه ها هوشیاری رهبر معظم انقلاب، ولایتمداری و بصیرت مردم ایران شکست خورده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان سال جاری گفت: گیلانی های همیشه به ویژه دانشجویان و دانش آموزان با حضور گسترده و پرشور خود درس آموزنده ای به اندک فریب خوردگان استکبار جهانی و پاسخ کوبنده ای به اغتشاشگران و آشوب طلبان می دهند.

حجت الاسلام اشجری در ادامه به مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر رشت اشاره و با بیان اینکه این راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در دو مسیر سپاه پاسداران، میدان پاسداران، میدان فرهنگ، میدان مصلای و دانشکده علوم پایه، بلوار نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، میدان مصلای برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حشمت الله قنبری (استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام) سخنران راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در مرکز استان گیلان است، اظهار کرد: با توجه به تقارن این روز با جمعه و برگزاری نماز جمعه همه مسیرهای راهپیمایی در سراسر استان به سوی میعادگاه های نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان